Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Mało FPS, przycinki na sprzęcie który spełnia rekomendowane.

Maxpayne1400

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema. Od razu mówię że jestem nowy w świecie komputerów. To mój pierwszy komputer i moje pierwsze doświadczenia więc bardzo proszę o pomoc. Złożyłem komputer za 3k sądząc że pogram w takie gry jak: The Forest, DayZ Standalone, 7 DayS To Die bez zbędnych problemów a tu się okazuje że muszę ustawić opcje na niskie, średnie, powyłączać jakieś Anti x2 itp. a powinno chodzić na Ultra według twórców. Mój sprzęt to:

Seagate 1TB, SATAIII, 7200RPM, 64MB cache (ST1000DM003) (Dyski twarde 3,5'')
Thermaltake Smart SE Modular 530W (SPS-530MPCBEU) (Zasilacze)
Samsung DVD -/+ R/RW 24x SH-224DB BLACK - SATA BULK - BEZ SOFTu BA (SH-224DB/BEBE) (Napędy optyczne)
MSI B85-G43 Sc LGA1150 Intel B85, 4xDDR3, VGA, GbLAN, ATX HASWELL (Płyty główne)
Intel CORE i5-4460 3.20GHz LGA1150 BOX BX80646I54460 - Haswell Refresh (Procesory)
SilentiumPC Brutus M25 Pure Black BT-M25 USB 3.0 (SPC106) (Obudowy)
GoodRam Play 4GB 1600MHz DDR3 CL9 (GY1600D364L9S/4G) (Pamięci - PC)
MSI GeForce GTX 960 OC 2GB DDR5 128Bit DVI/HDMI/3xDP (GTX 960 2GD5T OC) (Karty graficzne)

Bardzo proszę o pomoc!

Opublikowano

Pewnie proc się grzeje albo karta ma jebnięte wentylatory.

Po oglądaj kompa jak pracuje czy wiatraczki się kręcą itd.itd. a jak kręcą to czy z taką samą prędkością. 

Podaj temp podczas grania na ultra poprzez screeshota z Hw Monitora http://www.cpuid.com/softwares/hwmonitor.html