Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Dzisiejszy minecraft...

Kepo70

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

--> Witam, na samym wstępie chciałbym cię poinformować że warto to przeczytać.  <--

Nie jestem żadnym technikiem, który zna się na pluginach (w sensie ich pisania),

ale uważam że są osoby na tym forum, które potrafią zrobić to o czym teraz napisze.

Od jakiegoś czasu gracze Minecraft zaczynają mocno przeginać.

- Instalują cheaty,

- Skrypty

- Modyfikują na swój sposób launcher'a minecraft

- Macro, itp

- I wiele kosmicznych rzeczy.

Ostatnio pomyślałem sobie że minecraft skończy się nie przez jakiegoś

cs'a tylko przez idiotów, którzy tą grę psują.

Wchodzę z realizacją takiego pomysłu, aby chętne osoby zajęły się w jakiś sposób

pisaniem pluginu, który działał by na zasadzie sprawdzania zgodności czystych plików

minecraftowych z serwerem. (może jest to nie możliwe, ale jednak wydaje mi się że jest jakiś promień szansy).

Jak on miałby działać:

- Gracz pobiera launcher (z optifine,reisminimap)

- Wchodzi na serwer i cieszy się czystą grą.

- Jednak gdy np. Wgra jakiś inny folder .jar nie wpuszcza go na serwer ponieważ ma niezgodne pliki z serwerem

Szczerze mówiąc może jest to idiotyczne ale wydaje mi się że jest to w jakiś sposób możliwe i na pewno jakiś technik by to napisał (albo i nie) może za darmo może nie.

Każdy z nas uważa i zauważa coraz więcej osób jadących na skryptach macrach itp. :( 

Opublikowano