Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

RAM

Eziox

Pytanie

Opublikowano

System: Windows Vista 32bit

Procek: AMD A8-6600K APU with Radeon HD Graphics  x 4 ‎(3.89Ghz)‎

Karta: AMD Radeon HD 7700 

RAM: 4GB

Witam, z góry uprzedzam, że jestem zielony.Posiadam 32 bitowy system windows vista(nie mam na razie funduszy na ulepszenie). 4gb pamięci ram. Przynajmniej teorytycznie... Komputer strasznie muli, a często gry wywalają mi z komunikatem, że nie mam nawet 1gb pamięci ram! 

Przykład, gra PES 15, która wymaga minimalnie 1gb

345knib.png

Czym to jest spowodowane? 

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bo nie masz tyle wolnej, skoro masz w systemie tylko 2 Gb z czego ponad 1 Gb zajętej. Nie wiem z skąd ty brałeś te twoje 4 Gb.

Mózg to nie mydło; nie ubędzie Ci go, gdy go użyjesz.

Opublikowano

Ktosiu

2 gb to on ma VRAM. Ramu ma pewnie tyle ile mowi. I w innych grach i rzeczach tego nie doswiadczas? Masz 1 kosc 4 gb?

Ktosiu

2 gb to on ma VRAM. Ramu ma pewnie tyle ile mowi. I w innych grach i rzeczach tego nie doswiadczas? Masz 1 kosc 4 gb?

Opublikowano

Mam jedną kość. Odpalałem przykładowo Assassin's Creed IV czy FIFE, a tutaj wyskakuje mi komunikat, że nie mogę jej w ogóle włączyć bo nie mam nawet 1gb. Coś jakby zjadło mi ram. 

Opublikowano

Sprawdź czy w biosie masz wyłączona grafikę procesora bo możliwe iż ta grafika ma zarezerwowane 2Gb  dlatego jest 2 Gb RAM w systemie z tego system na swoje i plik aplikacji zabiera sporo a wolne zostaje ok 700-800 Mb co nie spełnia wymagań gry.