Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Składanie komputera - kilka pytan.

Anastair

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, postanowiłem złozyc komputer ale jestem w tym zielony. Jak wszystko zlozyc w calosc dowiem sie z yt ewentualnie prosze o wskazowki

Prosilbym o info czego potrzebuje (wszystkie podzespoly) i linki do sklepow (orginalnych i polecanych) najlepiej dzialajacych na terenie usa.

Komputer głównie do gier w nowsze tytuły (jak i w obciazajace symulatory lotow) oraz programowania.

Wiem, ze potrzebuje:

- plyta glowna

- procesor

- karta graficzna

- zasilacz

- ssd (z duza iloscia pamieci (od 0.5 do 1 TB)

- chlodzenie (nie wiem jaki sposob chlodzenia bedzie najlepszy, ale zastanawiam sie nad wodnymi blokami)

- pamiec

- obudowa (najlepiej z tych nowoczesnych pod klimat gier (szybki pozwalajace na wglad do srodka itp) oraz zeby wszystko sie zmiescilo (lacznie z chlodzeniem wodnymi blokami))

Widze to tak:

Intel core i7 (jaki?)

Nivida geforce ghx 970 (dobry wybor czy nie?)

SSD (od 0.5GB do 1 TB)

8 lub 16 GB ram DDR3 lub ddr4

O plytach glownych, chlodzeniach(wodne bloki) i zasilaczach nie mam pojecia

Mozecie mi cos dobrego zlozyc (prosze uzasadnic wybor)

Prosze tez o sprawdzone odpowiedzi... Nie chce dobrego komputera, ktory sie spali z winy zle dobranego zasilacza.

I najwazniejsze:

Prosze o linki do sklepow na terenie usa gdzie zaplace w dolarach do wszystkich podzespolow.

Mozecie mi tez zaproponowac nowoczesne obudowy pasujace pod klimat game (wglad do srodka przez szybke itp.)