Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Dungeony

Gość Rosso

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

elo jestem nowy w tej giereczce i mam pytanko jak wybrac sie na te dungeony xp 

qFUVePV.jpg

Opublikowano

Musisz wbić 15 poziom. Potem klikasz I, a potem Find Group. Znajduje Ci grupę i teleportujesz się do instancji. ;)

Jeżeli mi odpowiadasz, oznacz mnie:

@Pattern.

Wtedy na pewno odpiszę ;)

Opublikowano

15 LVL jak wspomniano i zapisujesz się w dungeon finderze. Z tego co pamiętam, są bonusy dla tych co grają klasami potrzebnymi mocno w DF'ach na globie np. Jest zapotrzebowanie na heala, masz bonus za ukończenie dungeona.

Opublikowano

juz ogarnalem pierwszego dungeona najs  B)

mam pytanko jeszcze

czemu te cwelki tak ciagle wychodza z tych dungeonow? po pierwszym bossie we dwojke z typem zostalismy...

Opublikowano

Nie mam pojęcia. Sam gram od jakiegoś tygodnia i jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby ktoś wyszedł. Może po prostu masz pecha do ludzi. :D

Jeżeli mi odpowiadasz, oznacz mnie:

@Pattern.

Wtedy na pewno odpiszę ;)

Opublikowano

15 LVL jak wspomniano i zapisujesz się w dungeon finderze. Z tego co pamiętam, są bonusy dla tych co grają klasami potrzebnymi mocno w DF'ach na globie np. Jest zapotrzebowanie na heala, masz bonus za ukończenie dungeona.

Jakieś info? Bo od tanka do dps nie zauważyłem tego. Bo raczej nie chodzi Ci o bonus RDF?

Opublikowano

Jakieś info? Bo od tanka do dps nie zauważyłem tego. Bo raczej nie chodzi Ci o bonus RDF?

Bonus pojawia się na 100 lvlu.

Jeżeli pomogłem Daj + I'll be happy :)