Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pierwszy raz:)

xdaczajuplx

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w tytule panowie,zamierzam rozpocząć przygodę z cs;go i miałbym kilka pytań bo jestem zielony jak liść kapusty:

-kupno gry-kod z allegro czy orginalna płytka?

-parametry sprzętu,ja mam proca duo 3gh plus stara grafa 8600gt-ujadę coś na tym?

Oświećcie mnie,wiem że pytania są banalne ale ja nigdy w życiu gry nie kupiłem,od x lat młócę w cf eu plus na,kiedyś toto ściągnąłem z neta i teraz mi nie wystarcza,pozatym przesiadka na cs-a może mieć wymierne korzysci finansowe jesli dobrze czytam wasze posty.

Opublikowano

1.

Ja bym poczekał na promocje, przynajmiej pewniejsze że nikt Cie nie oszuka.

2.

Zależy ile masz ramu, karta powinna dać rade procesor nie wiem, zapytaj tutaj:

Ahh czekaj, nie dam Ci tematu gdzie możesz o to sie zapytać bo ktoś z administracji odpiął stary temat gdzie ludzie pisali i założył swój i go nie podpiał. Sorry, jak znajde temat to dam edit.

@Edit

http://www.mpcforum.pl/topic/1393448-fps-czy-p%C3%B3jdzie-mi-csgo/
Opublikowano

Dzięki serdeczne:) pojasniało mi w głowie.