Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[PYTANIE] Pierwszy pacc, co koniecznie zrobić bo jego aktywacji ?

ThePein

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie, czekam jeszcze z akywacją mojego pierwszego pacca w tibi bo nie wiem co dalej, aktywuje i ok, mam mnóstwo nowych możliwości map expowisk, tylko tak naprawde jestem zielony w strefie pacci premium. Jak myślicie co powinienem zrobić po aktywacji ? chodzi mi o wszystko, questy, jakieś odblokowywanie mapek i tak dalej. wszystko co tylko wiecie :) Dam plusiki !

Opublikowano

Jaki lvl main'a wgl masz? Odblokuj yalahar i rób taski, wbijesz większy lvl to sobie wszystkie questy porobisz jakie będą Ci potrzebne.

graphic.png

Opublikowano

Przed aktywacją pacc polecam zrobić tyle misji Tibia Exporer ile da sie na facc ( chyba do tego lodowca ), daje Ci to możliwość zrobienia Yalahar Questa, Farmine.

Możesz polecieć po itemy do Thais, Veno, Carlin, Ab żeby  mieć dostęp z tych miast do Yalaharu. Od poniedzialku zacznij Rashida, możesz zrobić Djin quetsa. Postmana ( na facc tez sie przydaje i zabija czas) ogólnie to nie zmieni za bardzo czy stracisz ten jeden dzień na questy czy nie.

EK - możesz zrobić dostęp na Nargor, wziąć taska na piraty i już ładna ka$a powinna wpaść z itemków (coś ponad 1kk) chyba, że zrobił byś sam.

No ogólnie to tyle ode mnie.

Opublikowano

Mam następujące konta

Knight lvl. 107

Skille

84/82

knight lvl. 77

skille

81/79

paladyn lvl. 57

skille

80/57

knight lvl. 60

skille

80/80