Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak się wzbogacić? $_$

MisterMatiek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka, jak się wzbogacić o kilka ojro na steamie? Posiadam aktualnie X-Ray (Factory), USP-S Obrońca (Factory) i jakieś pierdutki po 3-10 centów a także 94 centy. Jak mogę powiększyć swoją kolekcję skinów lub zwiększyć zasoby portfela? Sorki, jeżeli działy pomyliłem.

Opublikowano

Właśnie ja w te obstawianie to jestem zielony. Nie znam żadnych zespołów, ani ich umiejętności.

to posluchaj takich, którzy znają np. betting guru

a11176.jpg

Opublikowano

A które skiny obstawiać? Te gorsze, niebieskie i szare (3-10 centów) czy od razu USP-S Obrońca? Mam jeszcze prawie 1 Ojro, kupić coś za to?

Jakiej wartości skiny dostanę, gdy obstawię 1 Ojro i będzie po 50% na każdy zespół?

Opublikowano

A które skiny obstawiać? Te gorsze, niebieskie i szare (3-10 centów) czy od razu USP-S Obrońca? Mam jeszcze prawie 1 Ojro, kupić coś za to?

Jakiej wartości skiny dostanę, gdy obstawię 1 Ojro i będzie po 50% na każdy zespół?

Kup sobie za to jakis skin na bet.

Wieksze sumy stawiaj na pewniaki, mniejsze na druzyny majace ponizej 35%, ktore maja szanse na wygrana.

Opublikowano

Właśnie ja w te obstawianie to jestem zielony. Nie znam żadnych zespołów, ani ich umiejętności.

Poprzeglądaj sobie http://hltv.org
Opublikowano