Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Administrator serwera (Technik)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam na imię Arkadiusz mam skończone 17 lat zamieszkuję województwo warmińsko-mazurskie niedaleko Olsztyna.

Doświadczenie:

Edycją oraz konfiguracją serwerów metin2 zajmuję sie ok 3 lat bez przerwy przez ten czas nabyłem dość sporo doświadczenia, ale nie ukrywajmy jestem samoukiem, który uczy się na błędach.

Oferuję:

■ Wprowadzanie nowych zbroji

■ Wprowadzanie nowych broni

■ Pełna edycja klienta gry

■ Pełna edycja plików serwerowych

■ Pisanie dungeonów 

■ Edycja Questów/Pisanie

■ Zrobienia całego systemu ulepszeń

■ Ustawienia dropu/ulepków

■ Optymalizacja oraz zabezpieczenie plików serwerowych żeby nic nie padało

■ Wprowadzanie nowych petów/npc/mountów

■ Wprowadzanie nowych map(stworzenie własnych dopiero się uczę)

■ Wprowadzanie nowych systemów

■ Możliwość stworzenia własnych GUI(dopiero się uczę)

■ Konfiguracja VPS pod serwer gry

Informację wyżej napisane są tylko częscią rzeczy, które mogę zaoferować z reguły, jeżeli mi napiszecie co jest do zrobienia, to ja dam odrazu odpowiedz, czy dam radę, to zrobić.

Posiadałem serwer Nestium, który niestety nie wypalił, a że niemam aktualnie zajęcia oferuję sie do pomocy.

Kontakt:

■ PW(forum)

■ GG 47330773

Jako, iż wyjeżdzam na miesiąc mogę być dostępny tylko na weekendy.

Opublikowano

Polecam, bardzo profesjonalny człowiek.