Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Polecane Serwerownie Minecraft

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko, otóż szukam jakiejś dobrej serwerowni minecraft na serwer około 5-10slotów.

Chcę na takim serwerze zainstalować paczke modów, więc pytam Was bo ja jestem dosyć zielony o to

Proszę o szybką odpowiedź

Opublikowano

Ja od siebie polecam najbardziej polecaną i dobrą serwerownie hostingu Pukawka.pl ew. CraftServe.

Dlaczego?

- Hosting posiada najlepsze maszyny

- Brak problemów.

- Szybko odpisujący Support

- Dobre oferty slotowe

- Dużo bajerów ze strony panelu klienta

- Łatwy panel klienta

- Brak awarii hostingu

@ZgredzioPL Podaj powody dlaczego ten hosting jest najgorszy. 

Opublikowano

Ja od siebie polecam najbardziej polecaną i dobrą serwerownie hostingu Pukawka.pl ew. CraftServe.

Dlaczego?

- Hosting posiada najlepsze maszyny

- Brak problemów.

- Szybko odpisujący Support

- Dobre oferty slotowe

- Dużo bajerów ze strony panelu klienta

- Łatwy panel klienta

- Brak awarii hostingu

Pukawka dobry hosting Minecraft? Chyba sobie żartujesz. Jeden z najgorszych, pukawka jest bardziej pod serwery cs

Odpowiadasz na mój post? użyj opcji ''zacytuj'' to nie takie trudne

;)

a ja na pewno odpowiem.

Opublikowano

Właśnie sie zastanawiam nad mineserv.eu :D. Jak coś podawajcie serwery tak 25/30zł/msc

Opublikowano

@PuczaS

Właśnie sie zastanawiam nad mineserv.eu  :D. Jak coś podawajcie serwery tak 25/30zł/msc

Właśnie na mineserv.eu masz opcję 25 zł na 20 slotów o ile się nie mylę ;)

Opublikowano