Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zmiana procesora

WhatsUpeK

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie!

Z góry mówię, że jeżeli o bebechy komputera chodzi jestem wyjątkowo zielony. Także proszę abyście nie byli uszczypliwi w końcu po coś to forum i ten dział jest. Do rzeczy:

System: Win 7 ; 64bit 
Procesor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4800+ 2.50GHz 
Ram: 6GB
Karta Graficzna: NVIDIA GeForce GTX 550 Ti 

Dodam od siebie, że procesor jak z 6-7 lat temu był zamontowany tak leży do tej pory. Karta graficzna 2-3 lata temu wymieniona po usterce poprzedniczki. 

Tutaj rodzi się moje pytanie "Na jaki procesor wymienić obecny", by gry chodziły szybciej i oczywiście komputer pracował płynniej. Nie chodzi mi o to, by zrobić z niego kompletnego potwora dźwigającego najnowsze tytuły typu GTA5 czy inne słynne serie, bo w nie najprościej nie grywam. Dąże do tego by np. Counter Strike Global Offensive działał mi w 150-200 fps a nie w 40-60(dodam, że gram na najniższych detalach) lub wiedźmin 2 działał bez zacinania chociażby na średnich detalach.

Jednocześnie proszę o wycenę takiego procesora, bo nic więcej zmienić nie chce, bo niestety pieniędzy brak na wymianę całości. 

Mam nadzieje, że podałem wszystko- jeżeli czegoś brakuje lub o coś chcecie mnie zapytać proszę pisać śmiało.

Pozdrawiam, Robert. 

Opublikowano