Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Poszukuje laptopa

Destineke

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, poszukuje laptopa do gier cena nie jest wygorowana max 2000zł ewentualnie 2500 ale to juz naprawde max.

Myślałem nad kupnem Lenovo y580 i7 1tb na allegro widziałem ceny od właśnie 2500.

Proszę o pomoc bo właśnie nie znam się za bardzo na tym. Ale lubię pykac w takie gry jak bf3 (chce właśnie zagrać,a nie mam tej możliwości :/), AC III, IV, Diablo 3 :)

I proszę nie pisać ze mogę dołożyć ze 5 stów i mogę mieć o wiele lepszego ... Max 2500 !

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam, poszukuje laptopa do gier cena nie jest wygorowana max 2000zł ewentualnie 2500 ale to juz naprawde max.

Myślałem nad kupnem Lenovo y580 i7 1tb na allegro widziałem ceny od właśnie 2500.

Proszę o pomoc bo właśnie nie znam się za bardzo na tym. Ale lubię pykac w takie gry jak bf3 (chce właśnie zagrać,a nie mam tej możliwości :/), AC III, IV, Diablo 3 :)

I proszę nie pisać ze mogę dołożyć ze 5 stów i mogę mieć o wiele lepszego ... Max 2500 !

Pozdrawiam

już ten jest lepszy od y580 i tańszy. grafikę ma o wiele lepszą  jak i matryce większą.

bf3 na lajcie d3 to samo 

http://allegro.pl/nowy-erazer-i7-4gb-gtx570-640gb-17-3-fhd-2099zl-i5127371504.html

Age is just a number :)

Opublikowano

Na jakich ustawieniach program w bf3 ?

I jak da może rade to tez na jakich w bf4.

Diablo nie jest tak wymagający jak bf-y dlatego pytam :)

Opublikowano

Na jakich ustawieniach program w bf3 ?

I jak da może rade to tez na jakich w bf4.