Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wojownik Body vs Szaman Healer

TheSzerk

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Gram sobie na pewnym serwerze. Urządzono turniej pvp. Gram wojem body, mój przeciwnik to szaman healer. Mam ogromną prośbę do was, gracze. Proszę o porady, tipy. Nie mam pojęcia jak na niego zagrać. Do tej pory walczyłem z surką, szło spoko. Z szamanami nie mam po prostu doświadczenia. Wiem jedynie, że czekam, aż on używa skilla i wbijam. Liczę na was!

Spokój wewnęterzny to klucz do poprawnego korzystania z internetu.

EUNE%20Buster_eune_238_1_logo.png

Opublikowano

Zależy jakie też sa zasady pvp, czy gdy siądzie NNO jest przerwanie walki czy dalej sie walczy. 

Polecam wbić z szarży i uderzać hitami ( nie daj mu wstać ) i na koniec użyć wirka 

Opublikowano

Szarża- hit - wirek- trzystronne - hit - szarża - wirek lub trzystronne ewentualnie hit :P no i nie zapomnij odpalić na początku berka i aury ;p

Opublikowano

Szarża- hit - wirek- trzystronne - hit - szarża - wirek lub trzystronne ewentualnie hit :P no i nie zapomnij odpalić na początku berka i aury ;p

Hity zamiast 3-stronnego dużo lepsze w tym przypadku ;)

Opublikowano

Staraj się trzymac blisko nie dać mu uciekać wiadomo pewnie Twój przeciwnik wyznaje zasadę "Healler może uciekać" zawsze staraj się zadawać dużo obrażeń hitami pomiędzy skilami. Życzę powodzenia :)

Opublikowano