Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukam Ekipy na Serwer Ufo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko tak jak w temacie poszukuje Ekipy do stworzenia serwera  posiadamy własnego TS3.

Poszukuje Technika jak na początek sam jestem technikiem ale samemu dużo czasu mi to zajmie :)

Najważniejsze żeby osoba była dojrzała nie chce pracować z jakimś ''dzieckiem bez mutacji'' bo to denerwuje :)

Więcej informacji udzielam na GG:51731114  lub PW/TS3

Opublikowano

Nie opisałeś wgl serwera, jaki typ itd.

Wiem tylko że jesteś technikiem ale nie masz czasu i dlatego szukasz innego murzyna który bd za Cb robił(Warunkiem jest mutacja) i nic więcej. Coś w tytule jest o ufo lecz nwm na czym to polega :)

Opisz bardziej, chwilowo nie polecam.

Opublikowano

Znam tą osobe osobiście więc POLECAM! lecz Ufoludku opisz troszeczke dokładniej (Pliczki na jakich pracujesz) :D i czego oczekujesz od Technika

Opublikowano

Na to nie Patrzeć :P 

Serwer Medium

Lv  150

Nie opisałeś wgl serwera, jaki typ itd.

Wiem tylko że jesteś technikiem ale nie masz czasu i dlatego szukasz innego murzyna który bd za Cb robił(Warunkiem jest mutacja) i nic więcej. Coś w tytule jest o ufo lecz nwm na czym to polega :)

Opisz bardziej, chwilowo nie polecam.

Powiedz mi jak mam opisać? jak Dopiero chce zrobić serwer Dlatego szukam Technika  i wszystko potem się ugada co i jak 

Opublikowano