Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Napisanie Bota

MasterGreen_PL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam zamiar zrobić swojego bota. Jako, że mam zamiar zostać informatykiem, chcę zacząć jak najwcześniej. Jakich programów potrzebuje? Jest jakiś uniwersalny szkielet, baza, którą mógłbym wykorzystać? W jakim języku mam go napisać? Wiem, są to pytania o totalne podstawy, ale jestem totalnie zielony w te klocki.

Opublikowano

Witam. Mam zamiar zrobić swojego bota. Jako, że mam zamiar zostać informatykiem, chcę zacząć jak najwcześniej. Jakich programów potrzebuje? Jest jakiś uniwersalny szkielet, baza, którą mógłbym wykorzystać? W jakim języku mam go napisać? Wiem, są to pytania o totalne podstawy, ale jestem totalnie zielony w te klocki.

Najpierw naucz się programowania jako takiego, bo bez sporej wiedzy napiszesz jedynie coś co klika Bitwa, czeka na koniec gry i dalej. Jak można się domyślić, zerowe korzyści, tragiczny bot i szybki ban. Nie, nie ma uniwersalnego szkieletu bota do WoT'a/jakiejkolwiek gry. Nie kieruj się językiem pod bota, tylko weź jakiś porządny, kompletny, np. C++. Jak już bardzo dobrze ogarniesz język + napiszesz w nim sporo rzeczy, to możesz się ew. przerzucić na inny, wybrany już pod bota i spróbować napisać bota o inteligencji kłody drewna. Powodzenia.

Opublikowano

Bez sensu jest skreślanie jego pomysłu. Niżej masz od tego odpowiedni dział i tam masz poradniki co i jak. W razie ,,w" możesz się spytać i ktoś Ci powie co poprawić lub co dodać. :)

Opublikowano