Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukam sponsora do projektu Metin2 .

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ! 

Poszukuje sponsora do projektu metin2, serwer jest aktywny, lecz

w dniu startu, startowało pare lepiej rozreklamowanych serwerów. 

Jestem doświadczonym technikiem, i szukam osoby która za pomocą środków finansowych

pozwoli na zebranie wiekszej ilości graczy .

Sam niedawno miałem wiekszy wydatek i braklo mi funduszu na reklamę, a

serwera szkoda bo jest atrakcyjny ! 

Oczywiscie potecjalny inwestor ma dostęp do serwera oraz płatności .

Nikt nikogo nie chce okraść ! 

Maszyna opłacona, strona jest . Potrzebujemy tylko zwerbować większą ilość graczy ! 

Szczegóły są do dogadania na gadu gadu : 35352293

Pozdrawiam ! 

Opublikowano

Myślę, że gdybyś miał tylko troszkę więcej ambicji i pomysłów to poradziłbyś sobie z reklamą bez wydania ani grosza. Wystarczy dogadać się z porządnymi YouTuber'ami i oferować im SM'y za każdy odcinek. Ci mają co nagrywać i urozmaicają odcinki większą ilością SM'ów, a Ty zyskujesz sporą rzeszę graczy. 

Na MPC oferuje się paru porządnych YouTuber'ów, pomyśl nad napisanie do nich lub poszukaj ich sam na własną rękę po YouTube.

Jeżeli jednak to Cię nie zadowoli to polecam jak zawsze @True990

Opublikowano