Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kilka pytań co do mangi.

JaKacu

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od 2 lat oglądam anime i pomyślałem że warto by obluukać tą całą mangę.

Możecie mi powiedzieć jak to generalnie wygląda? 

Czy 1 tom mangi zawiera kilkanaście odcinków anime, czy jak?

Gdzie kupować mangę, i ile za nią płacić i czy w ogóle warto inwestować w mangę.

Jestem kompletnie zielony, więc zwaracam się do Was z pomocą (nie hejtujcie plz)

Opublikowano

Witam, od 2 lat oglądam anime i pomyślałem że warto by obluukać tą całą mangę.

Możecie mi powiedzieć jak to generalnie wygląda? 

Czy 1 tom mangi zawiera kilkanaście odcinków anime, czy jak?

Gdzie kupować mangę, i ile za nią płacić i czy w ogóle warto inwestować w mangę.

Jestem kompletnie zielony, więc zwaracam się do Was z pomocą (nie hejtujcie plz)

1 tom mangi zawiera ileś tam chapterów, nie ma schematu dla tego. 

Jeden odcinek anime składa się z różnej ilości chapterów, więc ciężko określić ilość odcinków przypadających na tom.

Co do mangi - albo kupujesz internetowo:

http://yatta.pl/katalog.html#Mangi

albo w Empiku (pewnie gdzieś jeszcze sprzedają, ale tylko tam widziałem), albo na konwentach.

Hmm, czy warto? Powinieneś sam siebie zapytać. Zawsze fajnie jest mieć coś takiego na półce i trzymać we własnych rękach ;d

QtiV6xY.gif

Opublikowano