Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Za duży ping w Margonem .

Best1

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam właśnie zaczynam grać w Margonem i mam za duży ping może to wina komputera może internetu nie wiem nie znam się może wy mi pomożecie hmmm... właśnie chciałem sobie tez chodzić normalnie myszką w margonem ale się nie da bo mnie cafie do tyłu ktoś mi pomoże w tym problemie ? :3  Czekam ...

Pozdrawiam ! ;)

Opublikowano

Może na początek - podaj parametry kompa i daj test neta (speedtest).

76561198091611487.png

Odpisujesz na moje posty? Używaj @Kapej138 Lub zacytuj mój post ;p

Nokia 6020 -> Sony Ericsson W205 -> Samsung GT-S5230G -> HTC Hero -> LG KP500 -> HTC Hero -> Samsung GT-S5230G + HTC Hero + GoClever Terra 90 -> Huawei Y5(Y550i) + GoClever Terra 90

• 2 tygodnie później...
Opublikowano

Polecam wyczyść dodatki w przeglądarce. Oczyść komp z floodu i powinno wszystko śmigać. Jak to nie pomoże to zmień dostawcę internetu lub pakiet, chociaż nigdzie nie znajdziesz "internetu dla gracza" .

Opublikowano

Wyczyść cookies, ustaw zapisywanie danych flash player na bez ograniczeń(mi pomogło), wyłącz zbędne programy i sprawdź co mogłoby obciążać sieć, zmień przeglądarkę.

• 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Mogę Ci przynieść internet w wiadrach, może pomoże.

_

Wyłącz niepotrzebne karty w przeglądarce.

Opublikowano

Jak miałem na próbe internet LTE z cyfrowego polsatu to ni c***a, tak cofało że nie szło grać, ale co ciekawe prędkość internetu była zadowalająca. :D Więc, zmień internet. :P