Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Korepetycje - mój pierwszy raz.

Donatel

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kończą się ferie, sytuacja nie wygląda kolorowo, nie że jestem głupi, bo jestem dobrym uczniem, ale ostatnio dostaję z matmy pałe za pałą niczym Sasha Grey i w takim tempie brnę ku komisowi. Zdecydowałem się po raz pierwszy zasięgnąć odpłatnych korepetycji. Może mi ktoś powiedzieć jak to wygląda? Przychodzę do pani z książkami i ona mi mówi swoje, czy to co mam na lekcji czy co chce się dowiedzieć? Kogo lepiej wybrać - młodą, ładną studentkę czy starszą panią z doświadczeniem? W pierwszym przypadku jest większa szansa, że się dogadamy i nawiążemy jakąś relacje, ale z drugiej strony przy starszej pani łatwiej byłoby mi się skupić. I czy korepetytorka odlicza czas jakoś, że ustawia czas na godzinę i jak minie czas musze się w tempie ekspresowym ewakuować czy jak? I czy mogę się z taką korepetytorką trzymać relacji koleżeńskich, jakieś spoufalanie, pocałunek na przywitanie? :D Czy przyjść z kwiatami, w garniturze i ucałować ją w rękę, czy przyjść jak na ścięcie do szkoły na sprawdzian?  BO JA TAK PIERWSZY RAZ.

Proszę o odpowiedzi na WSZYSTKIE nurtujące mnie pytania.

Opublikowano

jestem w technikum i jestem w takiej samej sytuacji jak ty

45 min = 30 zl place cennik kazdy ma innych