Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem z rynkiem

sebek2109

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem nowy w sprawach steam i nie zbyt dobrze ogarniam niektóre sprawy. Moim celem jest kupno paru skinów na rynku, lecz nie mogę.

Rynek jest niedostępny z następujących powodów:
  • Zakup dokonany ostatnio w Sklepie Steam zdaje się być ważny, ale należy jeszcze odczekać 30 dni. Więcej informacji...
  • Logujesz się na Rynek z urządzenia, które nie było chronione przez Steam Guard od 7 dni. Więcej informacji...
  • Zabezpieczenie Steam Guard zostało ostatnio zresetowane lub włączone i musisz teraz odczekać 15 dni. Więcej informacji...
Jeżeli nie pojawią się dodatkowe ograniczenia, będziesz w stanie korzystać z Rynku Społeczności od 17.2.2015 15:07:42.
Chciałbym więc zapytać czy muszę odczekać 30 dni, czy to wszystko się dodaje i wychodzi 52 dni...? Dodatkowo, pytanie czy da się to jakoś ominąć. 
Dziękuje wszystkim którzy pomagają. :)

Opublikowano

Nie da sie tego ominąć. Po 30 dniach odblokuje sie rynek o ile coś kupiłeś - klucz do skrzynki/item do TF2...

Wysłane za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Nie kupowałem nic.. :P Zalozyłem nowe konto do cs'a go, i mam na nim tylko to. :P

Grę kupiłeś z allegro? Samego keya czy konto? Z jakiej strony?

Opublikowano

Grę kupiłem ze steama poprzez psc.

Zostało więc tobie cokolwiek w portfelu steam? Na item do tf2, grę za 0,5€?

Opublikowano

Niestety nic nie zostało, nie doładowałem portfela, tylko wpisałem kod psc przy płaceniu.