Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Dalsza szkoła

AdixxDD

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jestem uczniem 3 klasy gimnazjum,za pół roku będę musiał dokonać wyboru,do jakiej szkoły się udam. I tutaj na prawdę mam dylemat.

Mogę wybrać szkołę wojskowską(?) Feniks o profilach strażak,policjant i wojskowy. Z tego interesuje mnie policjant. Opłaca się udać do takiej szkoły? Czy ona n prawdę mi się do czegoś przyda? Nauczy mnie czegoś ta szkoła? Będę musiał wydać około tysiaka na mundury i te inne pierdoły.

Drugą opcją jest udanie się z moją dziewczyną do jednej szkoły (technikum lub liceum).

I tutaj mam dylemat,co wybrać? Ciągnie mnie i do tego i do tego.
Chciałbym w dalszym etapie życia,znaleść pracę dobrze płatną,krótką(tak jak w Policji,szybka emerytura), i jedyne co takiego znalazłem to Policjant.

Liceum vs technikum,co byście wybrali?

Pozdrawiam

Opublikowano

Chodzę do szkoły mundurowej, pierwszy rok liceum. W ciągu miesiąca miałem 3 kursy, samoobrona, pierwsza pomoc oraz strzelania obronne. Na mundur, desanty beret itd. Wydałem 600zł. Często są wyjazdy na strzelnice, paintball, ścianę wspinaczkową itd. Teraz mamy wyjazdy do policji, straży oraz straży granicznej. W maju także dwutygodniowy obóz wojskowy z nauką rzucania granatów, strzelania, musztry itd. Szkoła i profil świetny dużo się dzieje i pomaga uczymać dobrą formę bo na wf nie ma opierdalania jak w gimbie. Polecam szkołę mundurową :)

u6pv.jpg

Opublikowano