Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wymiana handlowa - skiny

polska1290

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemaneczko, pilnie potrzebuje jeszcze dzis pomocy, chce kupić skiny na allegro jutro za 50 zł - 60 skinów, jestem nowy w cs:go, wiec nawet same niebieskie sie przydadza, pytanie tylko o jaki kod chodzi tam, zeby podac do handlu ze mna jak go wygenerowac, a ten steamguard poradzilem sobie, mam ponad 2 tyg.

Czy zamiast tych skinow polecacie kupic pojedynczo i wiedziec jakie dokladnie?

Opublikowano

Jeżeli chodzi o te losowe skiny to możesz już teraz wyrzucić kase za okno i wyjdzie Ci na to samo. Co do tego kodu to wchodzisz w ekwipunek>oferty wymiany>kto może mi przesłać wymiany>strony osób trzecich.

Opublikowano

Siemaneczko, pilnie potrzebuje jeszcze dzis pomocy, chce kupić skiny na allegro jutro za 50 zł - 60 skinów, jestem nowy w cs:go, wiec nawet same niebieskie sie przydadza, pytanie tylko o jaki kod chodzi tam, zeby podac do handlu ze mna jak go wygenerowac, a ten steamguard poradzilem sobie, mam ponad 2 tyg.

Czy zamiast tych skinow polecacie kupic pojedynczo i wiedziec jakie dokladnie?

Tak polecam pojedyńczo ponieważ losną ci same skiny po 0.04-0.10 co jest nieopłacalne dodasz 10zł i masz razem 70 czyli psc 50 + 20 co daje 15 euro .

Za takową kwotę możesz sobie kupić skiny do m4a1 / ak / awp / glock / usp :)

Ex Lider Counter-Strike

Opublikowano

Bardziej oplaca sie kupować pojedynczo te całe losowania to strata hajsu i nerwów łudzeniem sie, że poleci coś fajnego ;)

Opublikowano