Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Hodowla pająka

Canna.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka, od kilku miesięcy kusi mnie żeby zacząć przygodę z hodowlą pająka, jak dotąd hoduje ryby i mam 2 chomiki. 

Od czego nalezy zacząć, co muszę wiedzieć i mieć w domu aby taką przygodę zacząć i jeżeli to możliwe prosiłbym o podanie jakiś nazw pająków od jadu których nie wyjebie z laczków. 

Na początek chciałbym naprawdę ale to naprawdę łagodnego pajączka, alergii na jad nie mam. 

Opublikowano

Nie znam się na pająkach ale ludzie hodują głównie ptaszniki. Z tych ładniejszych białokolanowy może Ci się spodobać , chodzą po jakieś 5 dyszek na allegro. O szczegóły lepiej pytaj na forum poświęconym terrarystyce bo w miejscu złożonym z 9-13 latków 99% z nich widziała na oczy co najwyżej to małe gówno zabijane kapciem .

Ps.

Jak już kupisz pająka to radziłbym Ci go oddzielić od chomika i zabezpieczyć gryzonia :D

21515.jpg

Opublikowano

Polecam brachypelma smithi słaby jad, spokojny pająk minusem jest jego to, że jest leniwy i szybko się nudzi z tych agresywniejszych to acanthoscurria geniculata (Ptasznik biało kolanowy) albo theraphosa blondi jeden z najwiekszych ptasznikow pomimo swojej wielkosci ptasznik ten est przyjemny w hodowli i łatwy.

Opublikowano