Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Technik] _Piotr_

_Piotr_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Coś o mnie:

Witajcie. Jestem Piotrek jak można się zorientować po nicku, mam 19 lat i jestem technikiem serwerów głosowych TeamSpeak. Aktualnie tworzę serwer dla MPCForum lecz na chwilę obecną nie ma odpowiedzi od nich czy zmieniamy coś czy nie więc jestem jakby w potrzasku ale pomóc komuś mogę w zrobieniu serwera i edytowaniu go pod względem technicznym jak i wizualnym. Aktualnie nie opuszczam ts'a mpc lecz po prostu czekam na odpowiedz od Administracji więc mam chwilkę aby coś ogarnąć. Powiem że nie interesuje mnie serwer pod klan ani nic takiego. Ma być serwer Publiczny minimum 512 slotów z licencją AAL nie crack. Myślę że opisałem już wszystko co jest związane z moją skromną osobą więc napisze co potrafię niżej.

Co potrafię:

- Zmiana portów jak i haseł query co mam w poradnikach

- Permissions już poznałem w 99.9%(Nie piszę że perfekt znam permissions bo pewnie coś jest co się "technikom TS" z tego forum nie sniło)

- Postawienie botów muzycznych na osobnym VPS
- Pomoc w dobraniu hostingu

- Zautomatyzowanie całego serwera poprzez bota mojego znajomego.

Kontakt:

- PW na MPCForum
- Tutaj pod tematem

- W profilu jest podane GaduGadu

Opublikowano

mam bota muzycznego puszczam muzyke na winamp wiesz moze jak dodać radio do winampa i zeby muzyka leciała na ts3 ? chodzi mi tylko czy umiesz dodać radio jakieś do winampa

Tutaj nie jest temat do tego co Ty piszesz tylko jest oferta.