Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Stawianie serwera

Gość brambor20189

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem gdyż poszukuję poradnika który tłumaczy stawianie serwerów, edycji klienta jak i edycji od strony serwera lecz niestety jestem laikiem i co najwyżej znajduje poradniki jak odpalić gotowce co mnie w 100% nie interesuje bo z tego niczego się przydatnego nie naucze a chciałbym zgłębić wiedzę na temat stawiania serwerów. Jeżeli ktoś zna jakieś dobre poradniki na temat stawiania serwerów i edycji klienta był bym bardzo wdzięczny. 

Opublikowano

Te linki też mogą ci się przydać:

http://www.mpcforum.pl/topic/1290718-poprawna-instalacja-mysql-bez-nowych-bledow/

http://www.mpcforum.pl/topic/501837-serwer-metin2-od-podstaw-na-32-i-64-bitowym-freebsd-82/

Polecam postawić ci serwer na tych plikach(tak wiem nie bylo pytania na jakich plikach postawić ale uważam,że może się to przydać):

http://www.mpcforum.pl/topic/1336806-pliki-serwerowe-by-schittset-rw3-dla-pocz%C4%85tkuj%C4%85cych/

You could be the corpse and I could be the killer
If I could be the devil, you could be the sinner
You could be the drugs and I could be the dealer
Everything you say is like music to my ears

Opublikowano

A i jeszcze jedną mam prośbę jest gdzieś poradnik z wytłumaczeniem plików znajdujących się w plikach serwerowych np lib, game itp. I wytłumaczy mi ktoś czym się różnią czyste pliki serwerowe a gotowiec ?

Opublikowano