Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Dostep do ftp po zmianie hasła.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,mam dostep do ftp serwera minecraft ponieważ jestem technikiem tam i na dniach spodziewam sie zabrania przez nieuczciwego własciciela wszystkich praw,wiem ze mozna wgrac pliki na ftp które by umozliwiały wejsc po zmianie hasła tylko jak to zrobić? Prosze o pomoc.

Pomogłem? Daj "Lubię TO!"

Opublikowano

Jeżeli nie masz dostępu do FTP to jak chcesz coś wgrać?

Tworzę strony internetowe.

Sklepy Minecraft, CMS-y, fora itp.

Opublikowano

Teraz dostep do ftp mam tylko za kilka dni jak skoncze robic serwer to mogą mi zabrać dostep wiec puki co moge robic to bym wgrał i bym miał dostep cały czas :P

Pomogłem? Daj "Lubię TO!"

Opublikowano

Nie ma takiej możliwości. Jeżeli hasło zostanie zmienione to późniejsza autoryzacja bez znania tego nowego jest niemożliwa.

Teraz dostep do ftp mam tylko za kilka dni jak skoncze robic serwer to mogą mi zabrać dostep wiec puki co moge robic to bym wgrał i bym miał dostep cały czas :P

To po co ten serwer robisz?

Skoro uważają, że mają lepszego technika, który będzie później ogarniał serwer to i niech on go zrobi.

Dlaczego MPC popiera piractwo Minecrafta...

Do moderatora: Po co Ty to usuwasz??

Opublikowano

Jeżeli chcesz zemsty wklej w 1 skrypt kod na dawanie op i rangi Admina ;)

Mam na 1 serverze CMDBlok ktory ukryłem i za to że zrobiłem server i zostałem wyrzucony raz na jakiś czas rozwalam mu całość ;) on robi backup i ma spowrotem a gracze się denerwują :)