Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukam bota do skillowania

mrtryba

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć ,

Mam pallka 58 lvl 67/51 skille (wiem słabe) i chciałbym szybko wyskillować tą postać do conajmniej 80 dista . Proszę o pomoc w doborze bota , i jeśli byłaby taka możliwość to też jakieś porady jak ustawić go pod slimki w ab . Dodam , że jestem "zielony" jeśli chodzi o boty do Tibii i najlepiej , aby ten bot był darmowy bo nie chce płacić za bota do gry w którą gram bardzo bardzo mało  ;) 

Dzięki za porady i pozdrawiam :D

Opublikowano

Teraz sie nie skilluje w tibii, tylko ciagle expi a potem kupuje pacc i trenuje offine

No tak, lepiej pierw się wyexpić, a dopiero później skille - F**K LOGIC.

Poza tym offline może trwać 12h z rzędu i daje tylko 50% skilla.

@Mogeto

Pierw skillując, a później expiąc masz łatwiej, no ale ok.

8LTfBGw.jpg

Opublikowano

No dokladnie, czyli klikasz sobie raz na noc, i masz efekt jakbys skillowal non stop przez 6 godzin. nadal uwazam ze skillowanie manual nie ma sensu, to strata czasu, lepiej na faccu bic lvle.

Taką tibie zrobili . to nie 7.6

pozatym nie ma czegos takiego ze najpierw skillujesz a potem expisz, tylko robisz to i to jednoczesnie, ja na 250 ek mialem 110 sworda i nigdy nie skillowalem manualnie

Opublikowano

ogólnie co do skili to mam swoje zdanie są ważne im lepsze tym lepiej walisz i co lvl tez mocniej walisz są tam jakieś zależności ale nie podam ci ich bo nie pamiętam ich teraz w google se wpisz i znajdziesz :)

Zarchiwizowany