Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Laptop / FORMAT / BRAK PŁYTY WINDOWS

Biter.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, ok. 2 lat brałem laptopa z t- mobile. Dostałem tylko laptopa + zasilacz. Bez żadnych sterowników w zestawie. Płytki z win 7 też nie było. Wszystko już było "zainstalowane"

Jako że jestem w tym całkiem zielony. Chciałem zrobić format (bo laptopa już muli) 

Ale jak to wykonać bez użycia płyty z win. Dodam że mam tylko jeden dysk, dyck C i tam wszystko jest zainstalowane na nim.

Jak to wykonać, daje 20x lajków.

Opublikowano

w jaki sposób chcesz to zrobić ?

przecież jak sformatujesz dysk to musisz nowy z czegoś zainstalować - (pendrive, płyta)

kup oprogramowanie lub pobierz i nagraj na dowolny nośnik , ustaw bootowanie w biosie na usb lub cd-dvd i dalej lecisz z instalatorem systemu.

polecam ci zrobić odrazu 2 partycje 

Opublikowano

Jakiej marki jest laptop?

Samsung

w jaki sposób chcesz to zrobić ?

przecież jak sformatujesz dysk to musisz nowy z czegoś zainstalować - (pendrive, płyta)

kup oprogramowanie lub pobierz i nagraj na dowolny nośnik , ustaw bootowanie w biosie na usb lub cd-dvd i dalej lecisz z instalatorem systemu.

polecam ci zrobić odrazu 2 partycje 

Słyszałem od kogos, żebym pobrał z chomikuj, i podał klucz od win co mam naklejony na laptopie. 

Opublikowano

pobrać możesz dowolnie czy to z chomikuj czy z torrenta aby działał , niektóre mają już automatyczny aktywator 

Opublikowano

Sprawdź czy masz może zainstalowany fabrycznie program Recovery.