Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zarabianie.

Nuts.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To tak. Od razu zaznaczam, że to przypadek, że piszę to akurat przed świętami, nie potrzebuję jakiegoś gwałtownego przyrostu pieniędzy nagle.  Pewnie zaraz hejt będzie, że tematy były. Nie orientuje się, nie znam się dlatego wolę nowy napisać, a może tamte metody są stare. Proszę o wypowiedzi osób, tylko które mają coś sensownego do powiedzenia.  W każdym razie chciałem zapytać o zarobki przez internet. Uploadowanie fake cracków odpada, to nie dla mnie. Raz próbowałem i po prostu potem wszystko mi się rozpieprzyło no i tyle. Ale inne sposoby jestem otwarty. Konto w banku jest, jakieś kwoty do inwestycji mógłbym włożyć, nie duże ale zawsze coś. Jestem pojętny, więc nie trzeba by dużo tłumaczyć. No i liczę na jakieś pozytywy. Na pracę poza domem nie mam czasu, a możliwość mam, dopiero po maturze za nią złapię. Piona!

jeśli chcesz żebym znów odpowiedział, zacytuj mnie.

1374609758-U346826.png
Opublikowano

Jeżeli uważasz się za człowieka pojętnego na Twój dobry początek zarobkowy polecam tworzenie stron na zamówienie, szablonów, skryptów, modyfikacji.

Oczywiście nie są to gówniane pieniądze jak np. za surfy w necie, tylko już troszkę większa suma.

Początkowo koksów nie zarobisz, ale jak powiadasz że nie masz czasu na pracę poza domem postaraj się o zakup książek które przygotowują Cię do nauki początkowych języków HTML, następnie wykonasz wstępne projekty jak będziesz się czuł w tym dobrze to masz wielkie pole do popisu.

Opublikowano