Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

SKŁADAK? POMOCY

WielkiBananPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem troszkę zielony, ale wiem co i jak (mnie więcej).

Planuję złożyć komputerek do tysiąca. Jest to możliwe :D

Oto co wymyśliłem, proszę o wsparcie, bo nie wiem czy te części będą pasowały. Zdaje mi się, że tak, ale nie wiem, dlatego tu się pytam :)

Karta: Karta Radeon R7 240 Asus (339zł)

Płyta: Płyta Główna Asus M5A78L-M microATX (154,90zł)

Procesor: PROCESOR AMD FX-6100 6x3,3GHz 14MB AM3+ 95W BOX (355zł)

RAM: Pamięć GoodRam DDR3 4GB 1333MHz CL9 RAM (142zł)

Zasilacz: Modecom Feel 620W (115zł) - z czarnej listy, ale nieszkodliwy. Używam tej marki obecnie 

Dyski: Nie wliczam ich tu, ponieważ mam w swoim komputerze, które pasują do podanej płyty głównej.

CD: Również posiadam.

Obudowa: 40-200zł

=

1145,90zł

Mam też pytanie co do tej karty. Czy jest w miarę dobra do gier? bo mam wątpliwości co do ceny.

Nie będę inwestował w coś lepszego, proszę nie kometować: "CEBULAKU, KUP COŚ ZA 2-5k"
Nie, nie kupię. Jestem zwolennikiem oszczędzania :P

Opublikowano

Fx 6100 + r7 240 + modecom feel i gry? Zły pomysł. W tym budżecie tylko używki, jakąś i5 dorwiesz na luzie.

Proponowane zestawy komputerowe na bieżący miesiąc:

KLIK!

Pomogłem? Daj lajka! Potrzebujesz mojej pomocy? Oznacz proszę mój nick w poście @Nitex

:)

Opublikowano

i5? ale do 1k? oj, ja tam nie jestem zwolennikiem intela. Dla mnie to jeden *** :D