Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Podstawy administracji TS

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem początkującym użytkownikiem/administratorem TSa, którego testowo postawiłem na kompie i chciałem ogarnąć podstawy administrowania serwerem TSa.

Przejrzałem poradniki tu zawarte i przydały się lecz chciał bym aby ktoś w prosty sposób wytłumaczył mi zasadę działania opcji pod "advanced permissions".

4791143800_1418071295_thumb.jpg

1 to domyślam się..

2  czym różni się globalny od Wirtualnego ?

A przede wszystkim czy jest gdzieś opis dokładny uprawnień ?

Może jak by ktoś chciał i miał cierpliwość to zapraszam na mój ts - podpowiedzieć mi z grubsza o co chodzi ...

Pozdrawiam

wlprzemek.png

Opublikowano

Dzięki przyda się.

Nie mogę zrozumieć tylko tego

"Grand","Negate","Skip" ?

Wytlumaczcie to jakoś łopatologicznie :)

wlprzemek.png

Opublikowano

¯\_(ツ)_/¯

WROCISZZLAKIEM.gif

HISTORIA SPRZETU

eHealth e-cigarette -> ego ce3 -> ego ce4 -> ego ce5 ->Provog Yago ->Evod MT3 ->KangerTech Protank3 -> Glassomizer BVC -> Glassomizer BVC [2x] -> KangerTech T3S -> ASPIRE CE5 BVC -> Vision Spinner I -> Vision Spinner II -> Mild Master -> Eleaf iStick 20w -> GS Air -> V-Spot -> Anyvape VMW SubOhm -> Smok VCT -> Mutation xv2 -> Evic VTC Mini -> UD Hunter -> Goblin Mini RTA -> Cuboid 200w -> Limitless RDTA

Opublikowano

Może na przykładzie tzn przy informacji serwera, co się stanie przy zaznaczonych wartościach ?

1 [wartość] zaznaczony ptaszek to możne grupa przeglądać info

2 [pomiń] ??

3 [negate] ??