Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jakie samoloty badać - NIEMCY

sebobo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie, nie mam kompletnego pojęcia co badać i skąd się biorą punkty do badań. Jestem początkujący - gram drugi dzień. Przejrzałem dział z poradnikami, ale nic ciekawego się nie dowiedziałem na ten temat.

Opublikowano

I się nie dowiesz, bo poradniki tutaj to głównie coś co każdy wie, ew kopie poradników z innych stron. Więc jeśli czegoś nie ma na oficjalnej stronie to tutaj też nie będzie ^^

Opublikowano

@sebobo

Punkty do badań, tj. doświadczenie zbierasz za bitwy. Realizujesz cele bitwy, zestrzeliwujesz myśliwce i za to badasz samoloty. Jeśli chodzi jakie samoloty badać, będziesz zmuszony badać raczej wszystkie myśliwce, ze względu na limit przejścia do następnej ery. No ale polecam badać do Bf 109 F-4, G-2. Potem do Fw 190 A-4 i całe drzewko fw, do miga 15.

@Yolocaust

Zawsze możesz to zmienić i dodać jakiś poradnik. Jest masa poradników do aktualizowania.

Opublikowano

A od czego zależy czas potrzebny na badanie danego samolotu? Raz stoi w miejscu pasek postępu raz idzie do przodu...

No i coś wyskoczyło, że nie mam czegoś pobranego. Zgodziłem się żeby mi pobrało, myślałem, że będzie to kilka mb a tu prawie 5gb. Co to takiego i czy opłaca się to ściagać?

Opublikowano

@sebobo

Od ilości bitew i od tego jak dobrze sobie radzisz w bitwach.

Jeśli chcesz w to grać, to musisz ściągnąć aktualizację. Ale nie ma tak często dużych plików do pobierania.

Opublikowano