Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam] Poradników do nauczanie Javy.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przed chwila pomyślałem, że chcę się nauczyć pisać pluginów.

Myślę, że to nie jest jakoś trudne i nawet jak ja się nauczę to inni też.

Jestem trochę zielony więc proszę podawać jakieś poradniki co naprawdę można z nich dobrze i zrozumiale ogarnąć co i jak znaczy i robi :3.

Proszę nie podawać żadnych filmików.

Pozdrawiam Drakuś!

Opublikowano

Javastart jest płatna, albo nie umiem znaleźć wersji darmowej. Ja polecam Ci uczyć się z angielskich poradników, a jak ang nie ogarniasz w wystarczającym poziomie żeby czytać, to na yt znajdź sobie użytkownika CoraxTheTutor - ma całą serię tutoriali o javie. Jak już to ogarniesz to czytaj poradniki o programowaniu w bukkicie (ale też ang, polskie leżą i kwiczą :D ).

edit. poza tym gdyby tylko chciało ci sie zjechać trochę niżej do sekcji programowania, to masz tam wszystko :)

Muminki Cię widzą, Muminki Cię śledzą, Muminki Cię znajdą, zabiją i zjedzą :ninja:

Dobry post? Nie żałuj "lubię to" :)

Opublikowano

Powiem szczerze,że poradniki Javy dostępne w zasobach internetu(polskie) nie są zbyt dobre. Jeżeli miałbym Tobie coś lepszego to ksiązki wydawnictwa Helion. 

CAMDNAx.png

Opublikowano

Kurde, kiedyś to było łatwiej znaleźć polski poradnik :3.

Macie jakieś jeszcze propozycje nie umiem zbytnio ang. żeby wiedzieć co znaczy każde słowo z poradnika na youtubie :c.

Opublikowano