Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Double klick.

LuKi504

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak zrobić taki? I czy jak będę grał na serwerach minecrafta to dadzą mi bana? Ps. Jestem zielony w tych sprawach ;p

1390144171-U592769.png

Opublikowano

Są myszki z double clickiem. W walce w mc nic Ci to nie da, bo tam jest delay na uderzenia. Jedynie w czym Ci to pomoże, to w niszczeniu bloków na creative mode.

Na serwerze jest to bezużyteczne.

343731479829004887779.png

Opublikowano

@MPCTaylor otóż nie ... trochę mniej męczy palce podczas klepy oraz lepiej wchodza hity.

a7gn7CL.png

Masz problem z Skryptem =)? Lub potrzebujesz skryptu?

Pisz chętnie pomogę/zrobię.

Opublikowano

@MPCTaylor otóż nie ... trochę mniej męczy palce podczas klepy oraz lepiej wchodza hity.

Nie ma takiej opcji nawet. Doubleclick to tak jakby w jednej sekundzie kliknąć przycisk.

Ani Ci to nie pomoże w walce, bo jest delay, ani ta pierwsza opcja.

343731479829004887779.png

Opublikowano

Doubleklick w mc zbyt wiele nie da. Szybciej samemu na LPM można wycisnąć. Dobre to jest np w grach FPS (o ile się nie zbuguje na ogień ciągły)

CPU Intel Core i7 3770K GPU SLI EVGA GTX 780 ACX SC RAM 4x4GB Corsair Dominator Platinum 16GB MOBO Asus Sabertooth Z77 COOLER CPU NZXT Kraken X60 @ Akasa Apache 140mm x2 SSD Plextor M5S 128GB + Curcial M550 128GB HDD WD Green 2x2TB PSU Seasonic Platinum 860W CASE NZXT H630

Kopsnij PLUSIKA :)

Opublikowano

Tylko że traci się skilla przez takie używanie. Ale dobre np. gdy chcesz strzelać seriami po 2/3 pociski.

@Down