Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaki monitor wybrać/kupić ?!

cmok14

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam na oku 2 monitory http://www.ceneo.pl/...091#tab=reviews oraz http://www.ceneo.pl/28645092#tab=reviews bardziej jestem za samsungiem ale lg też mi się podoba a nie znam się za bardzo na monitorach więc potrzebuję pomocy  Szukam monitora 22/21.5 cala 16:9 full hd i żeby obraz był świetny. Monitora używam do gier najwięcej więc typowy monitor dla gracza ^^ Budżet do 500 zł

syng.jpg

Opublikowano

Pierwszy raz słyszę o takiej firmie Aoc :p Nie jest to jakiś s**t ?

I jeszczne jedno czym się różni ten monitor od tych co wysłałem ? Duża różnica jest między nimi ??

syng.jpg

Opublikowano

Pierwszy raz słyszę o takiej firmie Aoc :P Nie jest to jakiś s**t ?

I jeszczne jedno czym się różni ten monitor od tych co wysłałem ? Duża różnica jest między nimi ??

Nie, nie jest to jakiś szit. Jest duża różnica między nimi, bo Aoc jest na IPS'ie.

Proponowane zestawy komputerowe na bieżący miesiąc:

KLIK!

Pomogłem? Daj lajka! Potrzebujesz mojej pomocy? Oznacz proszę mój nick w poście @Nitex

:)

Opublikowano

Bierz AOC, dobre opinie. IPS, ładne parametry. W tej cenie lepszego nie znajdziesz. Jeśli wiesz, że nie dołożysz więcej do monitora, to spokojnie bierz AOC, będziesz zadowolony.

W dodatku z tego co się orientuję on jest z najnowszej technologii IPS - AH-IPS.

Jak chcesz, to weź większy model 23"

343731479829004887779.png

Opublikowano