Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Członków do team + sponsor

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam nie bede owijac w bawełne szukam konkretnej ekipy do konkretnego projektu, Easy/Medium. 

Dlaczego Easy/Medium ? bo hardów jest zupelnie za duzo moim zdaniem chcialbym zrobic cos w stylu " OldSchool "

Poszukuje:

Technik - nie jest poszukiwany gdyż sam jestem technikiem. 

Quester-a

Client Master-a

WebMastera * chyba ze sponsor sam zaoferuje oskryptowaną strone.* 

Oferuje Kontakt 24/7 

Telefoniczny.

Ts

GG

Sponsor: 

Zakup VPS po zakonczeniu prac Dedyk hosting loyaut strony.

Moze to nie jest pelen rozpis co i jak w innych tematach ale pisze konkretnie  co jak na temat.  

Kontakt ze mną : 52076738 

PS. Mam swoje pliczki nie skonczone ale napewno mozna sie jakos dogadac. 

Opublikowano

Witam,

Właśnie serwerów easy/medium jest teraz masę wejdź w publikację serwerów i gdzie tu widzisz tą masę hardów?