Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Ustawienia do myszki do CSa [Steelseries Rival]

NuseGame

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie znam się na tych sterownikach, ale zapodaj DPI 450, Odświeżanie 500Hz. (W grze sensitivity ustaw tak według swojego uznania, ja gram na 2)

Klawisze standard, możesz sobie na bocznych ustawić mikrofon albo autobuy.

Wyłącz akceleracje.

Odkrywca
Opublikowano

Nie słuchaj @Dyzson - pooling rate zawsze 1000, DPI też według Twojego uznania i tego jak się czujesz (polecane: 400-800 taki zakres) + dopasuj sobie senso.

Odkrywca
Opublikowano

@Dyzson 1000Hz - nie 100, zgubiłeś jedno zero. Rival ma świetny sensor i nie potrzebuje pooling rate 500 do tego, żeby się dobrze kontrolowała, a odświeżanie na poziomie 1ms (1000Hz) zapewnia Ci szybszy czas reakcji. ;)

Opublikowano

Tak @2k5 chodziło mi o 1000 Hz. Szczerze mówiąc, czas reakcji przeciętnego człowieka wynosi od 160 do 250 ms. Wnioskuję więc, że nawet przy ustawieniu 125Hz z opóźnieniem 8ms niema to znaczenia.

Okej, w tym przypadku masz racje. Ta myszka działa stabilnie na każdym odświeżaniu. Co oznacza, że kolega może ustawić sobie dowolnie Polling rate.

Co nie zmienia faktu, że gdyby miała słabszy sensor mogłaby nie działać stabilnie oraz mniejszy Polling rate zwiększa minimalnie predykcje.

Nie ma się co rozpisywać i rozczulać, kolega może sobie odświeżania ustawić dowolnie. Nie zgadzam się jedynie, ze stwierdzeniem "zawsze 1000 Hz".