Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Laptop pod gry

iTaTaRaK

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, jak w temacie poszukuję laptopa głównie do czerpania przyjemności z gier MMO. 

Budżet jakim dysponuję to kwotą +/- 2.5 do 3 tysięcy złotych. 

Nie znam się kompletnie na komputerach i ich osprzętach, dlatego też pragnę zasięgnąć waszych porad.

Czy mam jakieś konkretne wymagania? - Chciałbym aby obecny gry chodziły mi na minimalnie średnich detalach, ale nie ukrywam, że w grę wchodzą wysokie smile.png

Chciałbym powrócić m.in do mojej ulubionej gry World of Tanks, dlatego też liczę na waszą pomoc. 

Opublikowano

Lenovo y510p z i7 i GT755m. Podswietlana klawiatura głosniki JBL, dobre wykonanie, Możliwośc zamontowania dysku SSD na złączu msata.

Taniej MSI GP 60 z i5 8gb ram i GTX850m. Lub ten sam model MSI GP60 lecz z FULL HD.

Dell inspiron 7537 z i5 ulv 8gb ram i GT750m GDDR5 + dysk SSD 120 gb. Podświetlana klawiatura , dobre aluminiowe wykonanie. Laptop posiada dobry serwis i domową gwarancję dell (w razie awarii dzwonisz do serwisu oni wysyłają do Ciebie montera i laptop jest naprawiany na miejscu).

Masz problem z wyborem laptopa czy komputera? >Napisz do mnie<

Opublikowano

@Gajwer bardzo dziękuję za przedstawione propozycje wraz z ich krótkim opisem. To Lenovo jak i laptop z Della wyglądają całkiem całkiem, chodź do ostatecznego wyboru myślę, że jeszcze trochę...

A co myślicie o tych laptopach?