Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Rozstrzygnięte][Giełda] Jakies uporzadkowanie

PrawilnaTibia

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc , bez owijania - wezcie zrobcie jakies poddziały na giełdzie.

Wchodze i same Lole, Metiny i inne gówna . jestem laikiem i nie chce mi sie wertowac xxx stron , a nie jestem zainteresowany tylko Lolem , Metinem .

Proponowałbym zrobic chociaz podfora dla tych przynajmniej dwoch gier.

Wtedy chociaz poziom irytacji sie obnizy , bo przeciez nie kazdy musi lubiec te gry , prawda?

Opublikowano

Wtedy chociaz poziom irytacji sie obnizy , bo przeciez nie kazdy musi lubiec te gry , prawda?

Widocznie to problem z tobą bo analogiczną sytuacją byłaby "Wywalcie ze sklepów produkty danych marek bo ich nie znoszę i mnie irytują."

NIE

Opublikowano

Widocznie to problem z tobą bo analogiczną sytuacją byłaby "Wywalcie ze sklepów produkty danych marek bo ich nie znoszę i mnie irytują."

NIE

Rozumujesz jak dzieciak , nie mowie ze ma ich tam nie byc. Ja na ten przykład lubie tibie , ale jak kazdy widzi LOL i METIn poprostu zawalaja wszystkie strony , wiec pomysl najpierw zanim sie wypocisz w poscie.

Opublikowano

Ach ta 'analogia' ale nic.

Wyszukiwarka. To takie coś w prawym górnym rogu strony. Wpisujesz, wyszykujesz masz.

Jak szukasz coś konkretnego to używasz wyszukiwarki.

Jak szukasz coś nowego to sortujesz wedle daty utworzenia tematu. [wiadomo ref-y]

Jak śledzisz dany temat to dodajesz go do ulubionych.

Więc ja się pytam po c***a tu działy dla danych gier?