Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komputer do Gier

KapiOfMagic

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ! Jestem Kacper, mam bardzo słaby komputer który kupiłem jakieś dwa lata temu oczywiście bez żadnej wiedzy w MediaExpert. Po świętach chciałbym złożyć sobie komputer ale za bardzo nie znam się na tym. Komputer przeznaczony głównie do gier , tj. Fifa ,bf4. Nie jestem wymagający , i nie chodzi mi o full detale , chciałbym miec w bf stałe 60 klatek około. Na niskich/średnich. Do świąt uzbieram około 2 tysiące, czy jest sens składania komputera do gier za 2k ? Chciałbym w późniejszym czasie go update'ować ;) Prosiłbym może jakieś zestawy , chodzi o samą skrzynkę bez systemu ; ) Dziękuję

Opublikowano

To napisz jak będziesz miał pieniądze, do świąt się jeszcze wiele może zmienić. Za 2k dostaniesz fajny zestaw po przyszły upgrade.

Proponowane zestawy komputerowe na bieżący miesiąc:

KLIK!

Pomogłem? Daj lajka! Potrzebujesz mojej pomocy? Oznacz proszę mój nick w poście @Nitex

:)

Opublikowano

Na wstępie wyglądałoby to tak http://www.morele.net/inventory/info/q3sPG7/. Poleciłbym Ci kupno używanej karty graficznej np. 7850 co dałoby Ci bardzo wydajny pc na start. W tym zestawie jest budżetowa r7 260 która jest słaba na dłuższą mete ale zmiana karty to nie problem. Do tego dodatkowa kość ram w przyszłości i komp miód malina :)

Tak jak kolega wyżej napisał: do świąt jeszcze kawałek, ceny mogą się strasznie pozmieniać (czasami ceny pójdą w dół i to sporo, a czasami specjalnie na święta będą zawyżać ceny więc trzeba uważać)