Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaki system do MC?

OgnistyKucyk

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zintegrowana karta powiadasz?

Za dużo nie wyciągniesz stawiam na 30-50 fps (możliwe że więcej). Nie znam się na komputerach za bardzo. Ale jak wbijesz do gry to pod f3 najlepiej sprawdzić. Jeżeli chcesz mieć więcej fps to możesz zainstalować optifine i odpalać mc przez game booster. To zawsze kilka fps więcej ;)

Kappa.

Opublikowano

@OgnistyKucyk No to oczywiście windows 7 ultimate 64x. Może być też inny niż ultimate. Ale chcesz przeinstalować z linuxa na win 7? Czy to dużo da, nie jestem tego pewien. Windows 8 jest wizualny i lepiej go nie instaluj bo to czysty szajs. Jak tak bardzo chcesz to zainstaluj windows 7 64bity jest na pewno wydajniejszy ;)

@Edit

@OgnistyKucyk  Może lepiej kupić troche ramu a jak win7 zżera tyle to może zostawić linuxa. Mniej więcej tyle samo wyciągniesz fps.

@OgnistyKucyk To spróbuj z win 7. To jest chyba najlepsze opcja albo został linuxa. Spróbuj zainstalować mc to trwa chwile.. ;) I sprawdz ile bedziesz mial fps.

Kappa.

Opublikowano

Siemka na jakim systemie bede mial nawiecej fps linux itp

mam 1 gb ramu

proc 2,10 2 rdzenie

zintegrowana karta graf

sam win 7 zre 2 gb na 64bity aktualnie posiadam xp 32 bity i pytam czy na linuxie bym mial wiecej fps chodzi o to ze szukam takiego systemu zeby malo zarl a mc dzialalo

@Edit

Dodam ze moj procesor obsluguje architekture 64 bit

Opublikowano

Ja polecam linuxa a dokladnie elementary os