Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Profesjonalny sponsor serwerów Metin2

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oferta profesjonalnego sponsoringu 

o Mnie :

Sponsoringiem zajmuję się w sumie od 2011 roku z przerwami.

Od roku aktywnie sponsoruję projekty.

Szukam osób dojrzałych emocjonalnie, odpowiedzialnych. Osób, które będą sumiennie wykonywać swoje działania oraz myśleć pozytywnie.

Co oferuję?

-VPS do skończenia prac nad serwerem + później do prac nad aktualizacjami, zmianami na serwerze itp (żeby nie testować wszystkiego na żywo przy graczach tylko wcześniej sprawdzić samemu i wyeliminować błędy/nianieść poprawki)
-kila dni przed startem dostaniesz serwer dedykowany na którym możesz zrobić np bete, maszyna którą oferuję wytrzyma spokojnie 1000 graczy online, a jeśli serwer zdobędzie większą popularność nie ma żadnego problemu z tym, by ulepszyć sprzęt od zaraz (bez zmiany IP)
-oferuję własny hosting pod www
-oferuję strone WWW z systemami płatności dotpay i paypal (strona ma admin panel a w nim między innymi historia zakupów, statystyki zarobków z dnia/tygodnia/miesiąca)
-jeśli zdecydujesz się korzystać z mojej strony www, to masz wybór na chwile obecną około ~25 różnych layoutów, jeśli serwer będzie będzie zarabiał sam na siebie + zostanie coś, nie będzie problemu z tym, by zamówic u kogoś zrobienie indywidualnego layoutu strony
-oferuję własny hosting pod forum
-oferuje forum IPB
-oferuję kupno domeny *.pl
-podział % do uzgodnienia na GG