Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Elsword, co wybrać?

Veyyo.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jestem początkującym graczem gry Elsword i mam pytanie, gdzie najlepiej grać?

Na prywatnym serwerze ''VoidElsword'' czy lepiej global (PL) lub jakiś inny?

Z góry dziękuje za poświęcony czas. :)

Opublikowano

Lepiej na Voidzie grać, bo masz wszystko ułatwione. Jedynym problemem jest brak języka polskiego, ale chyba sobie poradzisz ;p Jest kilka polskich gildii.

No język angielski to nie problem. Długo nad tym myślałem, a co sądzisz o PL'u? Opłaca się grać? :)

Opublikowano

No język angielski to nie problem. Długo nad tym myślałem, a co sądzisz o PL'u? Opłaca się grać? :)

Wiadomo, Gameforge tym prowadzi, czyli takie p2w. Może i da się grać, ale bardziej opłaca się na Voidzie ;p Przy okazji całkowicie wykorzystasz swoje postacie (pasek B skilli, dowiesz się w przyszłości co to jest ;p).

QtiV6xY.gif

Opublikowano

Wiadomo, Gameforge tym prowadzi, czyli takie p2w. Może i da się grać, ale bardziej opłaca się na Voidzie ;p Przy okazji całkowicie wykorzystasz swoje postacie (pasek B skilli, dowiesz się w przyszłości co to jest ;p).

Z tym paskiem to wiem o co chodzi, oglądałem troszeczkę filmów na Youtube, więc aż tak zielony w tym nie jestem. :D

Okej, w takim razie wybiorę Voida, mam nadzieję, że fajnie się tam gra, jeszcze jakieś wskazówki czy to wszystko? :)

Opublikowano