Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Ventrilux

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chciałbym w końcu zmienić swój stary komputer na coś nowego, lecz sam jestem zielony jeżeli chodzi o sprzęt komputerowy. Komputera używam głównie do gier, czasami zdarza mi się coś nagrać na YouTube/streamować na Twitchu. Budżet to 3000zł. Liczę na waszą pomoc! :) Prosiłbym też jeżeli można wytłumaczyć jak to jest z tym podkręcaniem. Czy warto podkręcać czy nie itd Z góry dzięki.

Sam komputer bez monitora, myszki, klawiatury. Tylko Obudowa i wnętrze.

Opublikowano

@sxa

Czy ja wiem czy radeon lepszy GTX 770 z tego powodu ze Radeon ma zrytą opinię ze się po 2 dniach psuje karta lub nie działa. 

Opublikowano

@sxa

Czy ja wiem czy radeon lepszy GTX 770 z tego powodu ze Radeon ma zrytą opinię ze się po 2 dniach psuje karta lub nie działa. 

Nie gadaj głupot, gdzie takie opinie niby wyczytałeś? Nic złego w nich nie ma, zwłaszcza podana wyżej wersja od Asusa jest godna polecenia.

Proponowane zestawy komputerowe na bieżący miesiąc:

KLIK!

Pomogłem? Daj lajka! Potrzebujesz mojej pomocy? Oznacz proszę mój nick w poście @Nitex

:)

Uczeń
Opublikowano

@sxa

to jak wiesz co jest lepsze to po co zalozyles ten temat??

Opublikowano

http://www.morele.net/inventory/info/COwdnk/ Jeszcze pytanie. Co myślicie o tym? Propozycja od jednego z moich kolegów.

Zasilacz na gorszy, obudowa na Z3 lub Z11 (jeśli lubisz ładność bierz z11)

i za tą cene da się już gtx 970 które jest około 30% lepsze od 280x