Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak zmienić ping w rejestrze?

Fajans909

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ostatnio słyszałem coś o ustawieniu pingu w rejestrze w systemie dzięki czemu płynniej chodzi LC, dzięki temu lepiej się bije i gra. Może mi ktoś wyjaśnić na czym to polega o co w tym chodzi ? Gram w LC od roku i ciągle czegoś nowego sie dowiaduje ^^ ponoć jakieś 3 pliki czy coś , to jest w 100 % legalne prawda ?

Opublikowano

Witam ostatnio słyszałem coś o ustawieniu pingu w rejestrze w systemie dzięki czemu płynniej chodzi LC, dzięki temu lepiej się bije i gra. Może mi ktoś wyjaśnić na czym to polega o co w tym chodzi ? Gram w LC od roku i ciągle czegoś nowego sie dowiaduje ^^ ponoć jakieś 3 pliki czy coś , to jest w 100 % legalne prawda ?

Jest coś takiego i to prawda. Legalne to jest bo zmieniasz rejestr w swoim systemie. Miałem to i testowałem, fajne, ale uważam to za głupie bo jest to oszukiwanie gry, ponieważ każdy server gry ma swój ping, zmieniając swój ( tj. na komputerze ) w pewnym stopniu według mnie można to potraktować jako "Hack" , czemu nie  będę się rozpisywał bo mniej więcej napisałem wyżej. Zazwyczaj ludzie, którzy używają tego na RK, ew ex-assasin i soul witch'a bo animację są na prawdę cudne. Testowałem to praktycznie na każdej klasie i zabawa przednia. Ale tak jak napisałem wcześniej, według mnie to oszukiwanie servera czyli w pewnym stopniu, a nawet w wyższym można klasyfikować to pod ban. 

Co innego jak masz znakomitego neta i operator, który  serwuje Ci do tego ping 1 / 2 / 3.