Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

VTuT - LeagueSharp - Jak rozpocząć przygodę z tym programem? by I'm Twitch

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, witajcie :)

Dziś chciałbym Wam przedstawić VIDEO PORADNIK o tematyce League Sharp'a :)

Na dzień dzisiejszy daje sam filmik (pisało do mnie kilka osób z pytaniami odnośnie pierwszego uruchomienia League Sharp'a)

Jestem nowy w świecie poradników video.

z góry przepraszam za błędy słowotwórcze w poniżej przedstawionym filmie

Linki przydatne do pierwszego uruchomienia League Sharp'a są zawarte w opisie filmu.

Zalecam najwyższą jakość filmu. Niestety jak już wspominałem jestem nowy w świecie VIDEO PORADNIKÓW i nie do końca wiedziałem jak to dobrze zrenderować :). Gwarantuję, że kolejny filmik (a zapewniam, że taki będzie) pod względem jakości będzie stał na wyższym poziomie

Zapraszam do oglądania :)

ZOSTANIE NAGRANY NOWY FILM. WRZUCONY ZOSTANIE DZISIAJ W NOCY

OK, to na tyle. Zapraszam do komentowania (tu bądź pod filmikiem), nagradzania Like (tu bądź również na YT) a także subskrybowania (na YouTube bądź zapraszania do znajomych na MPC FORUM)

Pozwolenie od Joduskame (autor L#) na nagranie filmu :

7397714141749541256774.png

Kontakt ? Gadu-Gadu, PW itd. zapraszam :)

--

Opublikowano

Wedlug mnie, nie potrzebne. Tylko kompletne retardy nie potrafia ogarnac czegos takiego... Zwlaszcza, ze jest duzo poradnikow dot. tego. No coz, wazne, ze sie starasz :D 

Zycze powodzenia w robieniu nastepnych poradnikow :P

Albicoolvod->Katatuki

d64cee27e8dd47f0bbd3738cee5a7cce.png