Skocz do zawartości

Quest powitalny


Rekomendowane odpowiedzi

Zmieniłem tylko id przedmiotów i wyskakuje error

expecting 'when' or 'function'

Abort trap (core dumped)

Error occurred on compile!

 

 

Swoją drogą gratki za pisanie na fonie na lekcji questa :s

Proszę. oto poprawiona wersja :)
quest first_login begin
        state start begin
                when login begin
if pc . getqf ( "first_login" ) == 0 then 
pc . setqf ( "first_login" , 1 )


                        
                        pc . give_item2 ( "14009" , 1 ) 
                        pc . give_item2 ( "15009" , 1 ) 
                        pc . give_item2 ( "13009" , 1 )
                        pc . give_item2 ( "16009" , 1 )
                        pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
                        pc . give_item2 ( "50052" , 1 )
                        pc . give_item2 ( "27003" , 200 )
                        pc . give_item2 ( "27006" , 200 )
                        pc . give_item2 ( "72702" )
                        pc . give_item2 ( "80009" )
pc . give_item2 ( "70038" , 80 )
pc . give_item2 ( "50051" )


                         
                        pc . change_money( 100000 )
horse . set_level ( '11' )
horse . ride ()
pc . set_skill_level ( 131 , 10 )


                        
                        
        if pc.job==0 then
        pc . give_item2 ( "16" , 1 )
        pc . give_item2 ( "3006" , 1 )
        pc . give_item2 ( "11206" , 1 )
        pc . give_item2 ( "12206" , 1 )
        end
        if pc.job==1 then
        pc . give_item2 ( "1006" , 1 )
        pc . give_item2 ( "2006" , 1 )
        pc . give_item2 ( "11406" , 1 )
        pc . give_item2 ( "12346" , 1 )
        end
        if pc.job==2 then
        pc . give_item2 ( "16" , 1 )
        pc . give_item2 ( "11606" , 1 )
        pc . give_item2 ( "12486" , 1 )
        end
        if pc.job==3 then
        pc . give_item2 ( "5006" , 1 )
        pc . give_item2 ( "7006" , 1 )
        pc . give_item2 ( "11806" , 1 )
        pc . give_item2 ( "12626" , 1 )
        end
say("Witaj na serwerze.")
local a = select ( " Wejdź do gry " )
if a == 1 then
end
        clear_letter ( )
                end
end
end
        state XYZ begin
        end
end
Odnośnik do komentarza


quest first_login begin

    state start begin

        when login begin

            if pc.getqf("first_login") == 0 then

                pc.setqf("first_login", 1)

                say_reward("Witaj na serwerze")

                say("")

                say_title("PRZYKŁAD")

                say("PRZYKŁAD")

                say("PRZYKŁAD")

                say("PRZYKŁAD")

                say("PRZYKŁAD")

                say("PRZYKŁAD")

                say_reward("PRZYKŁAD")

                local a = select ( " Wchodzę do świata " )

                if a == 1 then

                    return

                end

                pc . give_item2 ( "ID" , ILOŚĆ )    

            

                pc . set_skill_level ( 131 , 10 )

                horse.set_level ( 11 )

                horse.ride()

                        

                        

                if pc.job==0 then --WOJ

                    pc . give_item2 ( "ID" , ILOŚĆ )

                end

                if pc.job==1 then --NINJA

                    pc . give_item2 ( "ID" , ILOŚĆ )

                end

                if pc.job==2 then -- SURA

                    pc . give_item2 ( "ID" , ILOŚĆ )

                end

                if pc.job==3 then -- SZAMAN

                    pc . give_item2 ( "ID" , ILOŚĆ )

                end

set_state(XYZ)

            end

        end

        state XYZ begin

        end

    end

end

Odnośnik do komentarza

Co tu trudnego..?

quest first_login begin
	state start begin
		when login with pc.getqf("login") ~= 1 begin
			pc.setqf("login",1)			
			say_title("Komunikat powitalny")
			say("Witamy Cię graczu na serwerze!")
			say("Zapraszamy do wspólnej gry!")
			say("To już ostatni krok, aby wstąpić do gry.")
			say("Wystarczy, że zaakceptujesz swój wybór.")
			
			local s = select("Wchodzę do Świata!", "")
			if s == 1 then
				say_title("Komunikat powitalny")
				say("Witamy Cię w naszych kręgach!")
				say("Życzymy miłej gry!")
			end
			
			--[[Zamiast tej linijki wklej Ekwipunek na start.]]
			
		end
	end
end

50596142255057180250.png

Odnośnik do komentarza
quest give_basic_weapon begin
    state start begin
        when login begin
            if pc.getqf("basic_weapon") == 0 then
                pc.setqf("basic_weapon", 1)
            if pc . job == 0 then
                pc . give_item2 ( "19" , 1 )
                pc . give_item2 ( "3009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "11209" , 1 )
                pc . give_item2 ( "12209" , 1 )
                pc . give_item2 ( "13009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "14009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "15009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "16009" , 1 )
            elseif pc . job == 1 then 
                pc . give_item2 ( "1009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "2009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "8009" , 200 )
                pc . give_item2 ( "11409" , 1 )
                pc . give_item2 ( "12349" , 1 )
                pc . give_item2 ( "13009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "14009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "15009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "16009" , 1 )
            elseif pc . job == 2 then 
                pc . give_item2 ( "19" , 1 ) 
                pc . give_item2 ( "12489" , 1 )
                pc . give_item2 ( "11609" , 1 )
                pc . give_item2 ( "13009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "14009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "15009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "16009" , 1 )
            elseif pc . job == 3 then 
                pc . give_item2 ( "7009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "12629" , 1 )
                pc . give_item2 ( "11809" , 1 )
                pc . give_item2 ( "13009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "14009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "15009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "16009" , 1 )
            end
            if pc.countitem(item) == 0 and pc.weapon != item then
                pc . change_money ( 100000 )
                pc . give_item2 ( "20110" , 1 )
                pc . give_item2 ( "27003" , 200 )
                pc . give_item2 ( "27003" , 200 )
                pc . give_item2 ( "27003" , 200 )
                pc . give_item2 ( "27003" , 200 )
                pc . give_item2 ( "27003" , 200 )
                pc . give_item2 ( "27006" , 200 )
                pc . give_item2 ( "27006" , 200 )
                pc . give_item2 ( "71050" , 200 )
                pc . give_item2 ( "72702" , 1 )
            end
        end
    end
end
end  

ten powinien działać.

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum Quest powitalny   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...