Thexey Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Witam. Tak wygląda fragment questa: if pc.level >= 100 then say("Witaj w raju metinów") say("Masz dokładnie godzinę na niszczenie metinów") say("Postaraj sie zniszczyć ich jak najwiecej") timer("auto_kick", 40) timer("auto_kick2", 30) timer("auto_kick3", 10) end end when auto_kick.timer with pc.get_map_index() == 15 begin pc.warp(959900, 269300) end when auto_kick2.timer with pc.get_map_index() == 15 begin chat("Pozostała 1 minuta do przeniesienia!") end when auto_kick3.timer with pc.get_map_index() == 15 begin chat("Pozostało 10 sekund do przeniesienia!") end end end i po wejsciu na mape wyświetla komunikat ale nie mam zadnych informacji ani nie przenosi po czasie do m1 Odnośnik do komentarza
Serwisantmt2 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 @Thexey Powinieneś deklarować timer`y dopiero po wykonaniu pierwszego. tj: when login begin timer("jeden", 40) end when jeden.timer begin timer("dwa", 30) end when dwa.timer begin itd ... I'm here for You, not for myself Always help You Odnośnik do komentarza
Thexey Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 @Thexey Powinieneś deklarować timer`y dopiero po wykonaniu pierwszego. tj: when login begin timer("jeden", 40) end when jeden.timer begin timer("dwa", 30) end when dwa.timer begin itd ... ok spróbuje tak zrobić mam nadzieje ze zadziała tylko dlaczego w tym quescie działa normalnie? zalezy to od tego czy to jest dungeon? timer("x", 10*60) timer("xx", 9*60) timer("xxx", 5*60) if pc.getqf("pierwszy") == 1 then pc.setqf("pierwszy", 0) d.jump_all(1536+200, 12032+200) d.spawn_mob(2493, 182, 174) d.notice("<Informacja> Macie 10minut na zabicie Berana Setaou!") else notice("<Informacja> Witaj w Świątyni Smoka!") end end when xxx.timer with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 730000 and pc.get_map_index() < 740000 begin d.notice("<Informacja> Pozostało 5 minut.") end when xx.timer with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 730000 and pc.get_map_index() < 740000 begin d.notice("<Informacja> Pozostała 1 minuta.") end when x.timer with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 730000 and pc.get_map_index() < 740000 begin d.notice("<Informacja> Nie udało wam sie. Zostaniecie wylogowani.") d.exit_all() end Odnośnik do komentarza
Serwisantmt2 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 @Thexey Jeśli wchodzisz do duna pojedyńczo to do wyrzucania używaj funkcji : d.exit A jeśli wchodzisz grupą to: d.exit_all() Wtedy po zakończeniu Cię przeniesie na koordy startowe I'm here for You, not for myself Always help You Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.