Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nowa w Aionie

Katarzyna97

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć ;)

Szukam osoby która pomoże mi z Aionem, jestem początkująca nigdy nie miałam styczności z takim typem gier i ogólnie było by miło gdyby ktoś zaoferował pomoc ;)

Opublikowano

Moim zdaniem zdecydowanie wystarczy post w tym temacie http://www.mpcforum.pl/topic/1047821-zapisy-na-wspolna-gre/page-6 i nie ma potrzeby tworzyć oddzielnego tematu, bo napaleni chłopcy będą robić spam. ^_^

Jeśli nie znajdziesz jednak pomocy tu na forum, to polecam poszukać sobie legionu, który rekrutuje ludzi bez wymogów lvlowych. Istnieje wtedy duża szansa na to, że jest w nim wiele początkujących osób, z którymi mogłabyś wspólnie poznawać świat Aiona. Takie rozwiązanie byłoby o wiele korzystniejsze, niż gra z mentorem, który zdradziłby Ci wszystkie pikantne sekrety gry od razu. ;)

it's not who i am underneath

but what i do that defines me.

Opublikowano

Moim zdaniem zdecydowanie wystarczy post w tym temacie http://www.mpcforum.pl/topic/1047821-zapisy-na-wspolna-gre/page-6 i nie ma potrzeby tworzyć oddzielnego tematu, bo napaleni chłopcy będą robić spam. ^_^

Jeśli nie znajdziesz jednak pomocy tu na forum, to polecam poszukać sobie legionu, który rekrutuje ludzi bez wymogów lvlowych. Istnieje wtedy duża szansa na to, że jest w nim wiele początkujących osób, z którymi mogłabyś wspólnie poznawać świat Aiona. Takie rozwiązanie byłoby o wiele korzystniejsze, niż gra z mentorem, który zdradziłby Ci wszystkie pikantne sekrety gry od razu. ;)