Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jakie konto bankowe internetowe?

Baggios

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka, chce jechać w sobotę z tatą do banku założyć konto, ale nie wiem do jakiego. Powiedział że mam sobie sam wybrać, więc jakie? Ja jestem w tym zielony.

Ps.: Mój tata jest w ING

Opublikowano

Ja jestem w ING i nie narzekam przez internet łatwo łącze się z bankiem więc przelewy to w sumie sama przyjemność.

A wypłaty z konta? tam się płaci 5zł co nie?

Opublikowano

Posiadam i polecam PEKAO SA. Wypłaty z bankomatów w Polsce (Euronet i PEKAO SA) za darmo oraz zagranicą (Unicredit), darmowe przelewy, oraz brak opłat za konto (pod warunkiem, że wykonasz przynajmniej raz w miesiącu transakcję kartą za dowolną kwotę, w innym przypadku ściąga ci 1 zł miesięcznie z konta).

Opublikowano

Alior - wszystkie przelewy za darmo, prowadzenie konta i karta za darmo, wypłaty  z wszystkich bankomatów  w Polsce i zza granicą za darmo, w miesiącu 10 natychmiastowych przelewów za darmo (eliksirów).

Nie pobije chyba nikt ;)

394591421101183179764.jpeg
Opublikowano

Bank Smart to pierwszy w polsce całkowicie mobilny bank. Nie ma żadnych opłat ani za konto, ani za kartę. Mobilana aplikacja bankowa na smartfona daje możiwość operacji w dowolnym miejscu i o kadej porze.

• 9 miesięcy temu...
Opublikowano